
Je tomu iba zopár týždňov, čo si mladá Slovenka Alexandra objednala prostredníctvom spoločnosti Alza.sk tovar v hodnote 420 €. Keďže jej už dlhšie obdobie neprichádzal a operátori na telefónnych linkách jej nedokázali napriek mnohým volaniam pomôcť, rozhodla sa spoločnosť kontaktovať cez sociálnu sieť Facebook.
Rozhorčená Alexandra, ktorá sa chcela informovať o stave svojej objednávky, kontaktovala prostredníctvom Facebooku fanpage Alza.sk. Tu jej na správy odpovedal chlapík, ktorý poslal nasrdenú žienku kade ľahšie. No ako sa zdá, natrafila len na fejkového ,,zamestnanca”. K celej záležitosti sa totiž už vyjadril aj samotný predajca tvrdiac, že profil, prostredníctvom ktorého sa niekto snažil poškodiť dobré meno spoločnosti, je falošný.
Sledujte Manmagazin.sk aj na Instagrame — TU —
Na komunikáciu nakoniec reagoval aj samotný predajca Alza
Zdroj/Foto: Facebook/Alexandra T., YouTube