26. septembra 2014 v Bratislave odštartoval už šiesty ročník turné UEFA Champions League Trophy Tour, ktorú prináša UniCredit.
Trophy Tour navštívi počas štyroch týždňov štyri krajiny a futbalová horúčka sa bude šíriť po celej strednej a východnej Európe. V sezóne 2014 však mohli Slováci tento víkend zhliadnuť ikonickú ušatú trofej vôbec ako prví. Neskôr sa predstaví aj v ďalších mestách ako Viedeň (2. – 4. október), Záhreb (10. – 12. október), a Belehrad (17. – 19. október). Do Bratislavy zavítal aj oficiálny UniCredit ambasádor pre UEFA Champions League Trophy Tour – Ruud Gullit a oficiálny ambasádor UEFA Champions League Trophy Tour – Steve McManaman.
S tohtoročným mottom „Staňte sa súčasťou vzrušujúceho zážitku” sa Trophy Tour snaží priblížiť futbalovým fanúšikom najprestížnejšiu európsku futbalovú súťaž, UEFA Champions League, a samozrejme aj jej trofej, ktorá je ikonou európskeho klubového futbalu. V Bratislave sa spolu s celým týmto podujatím spojilo aj populárne bezplatné U konto s výbermi zo všetkých bankomatov zadarmo, ktoré je možné označiť za šampióna medzi bankovými účtami.
V rámci UEFA Champions League Trophy Tour bude v štyroch hlavných európskych mestách vystavená trofej na špeciálnom vyhliadkovom autobuse Trophy Tour, ktorý s trofejou vykoná okružnú jazdu okolo mesta. Účelom tejto akcie je pritiahnuť pozornosť a vzbudiť záujem verejnosti o toto podujatie, priniesť a rozšíriť futbalovú atmosféru po celom meste.
Trofej sa teraz predstaví ešte väčšiemu počtu divákov, a to vďaka špeciálnemu priestorovému riešeniu konštrukcie výstavnej plošiny. Trofej tak budú môcť vidieť aj mnohí okoloidúci na hlavných námestiach.
Tým, že trofej bude umiestnená na najvyššom bode výstavnej plošiny, návštevníci sa budú môcť sami zapojiť do osláv UEFA Champions League na plošine a odfotiť sa s trofejou a davmi ostatných jasajúcich fanúšikov.
„Číselné údaje o Trophy Tour za uplynulých päť rokov sú jasným dôkazom o tom, akým fascinujúcim dojmom UEFA Champions League pôsobí“, uviedol Gianni Franco Papa, riaditeľ Divízie pre SVE skupiny UniCredit, ktorý sa zúčastnil na tlačovej konferencii v Bratislave. Trophy Tour navštívila 66 miest v 14 rôznych krajinách Európy. Na exhibícii sa zúčastnilo viac ako 500 000 fanúšikov, ktorí pózovali na viac ako 146 000 fotografiách s obdivovanou trofejou.
Do Bratislavy prišiel ako oficiálny UniCredit ambasádor Ruud Gullit, ktorý povedal: „Po fantastických zážitkoch z uplynulých ročníkov som nadmieru šťastný, že sa znovu môžem zúčastniť na UEFA Champions League Trophy Tour. Toto jedinečné podujatie UniCredit ponúka tisíckam fanúšikov po celej Európe možnosť dostať sa naozaj blízko k tejto vytúženej trofeji a zažiť neuveriteľné emócie najslávnejšej súťaže v rámci európskeho klubového futbalu“.
Pri tejto exhibícii sa znovu využijú systémy RFID, ktoré boli po prvýkrát inštalované v roku 2013 a umožňujú návštevníkom priamu interakciu pri najvýznamnejších zážitkoch z tejto exhibície. Po jednoduchej registrácii poskytne RFID karta každému zaregistrovanému účastníkovi exkluzívne informácie a prezentácie týkajúce sa najúžasnejších momentov UEFA Champions League. Po načítaní karty môžu návštevníci interaktívne komunikovať s prezentáciami typu rozšírenej reality, zapojiť sa do zábavných hier a kvízov a vyhrať suveníry UEFA Champions League. Okrem toho táto karta zostane každému návštevníkovi ako malý darček, ktorý si bude môcť vziať domov, aby mu pripomínal tento jedinečný zážitok.
RFID technológia účastníkom umožňuje aj spojenie s digitálnym svetom. Dáva im možnosť podeliť sa o svoje zážitky a nadšenie pre UEFA Champions League Trophy Tour priamo so svojimi priateľmi na sociálnych sieťach a šíriť tak skvelú atmosféru ešte ďalej.