Tuzex a veksláci boli neoddeliteľnou súčasťou trhu pred rokom 1989. Obchod, v ktorom ste kúpili to, čo iní nemali, to, o čom ste snívali. Rifle, zahraničné autá a bony, všade samé bony… Tuzex sa vracia, vekslákov a bonov sa však báť nemusíme.
„Cieľom Tuzexu je zmeniť desiatky rokov nezmenený spôsob nakupovania tak, aby korešpondoval s 21. storočím. Podobne, ako to vo svojich odboroch dokázala Tesla, Zappos či Uber, sa aj Tuzex chystá zničiť staré zvyky,“ prezradil majiteľ značky Tuzex, Otto Fiamin.
Ľudia sa radi vracajú k starým značkám. Pripomínajú im tradíciu a kvalitu, ktorú dnes už dostanú málokde. Preto sa na trh vracajú viaceré značky, o ktorých sa už predpokladalo, že zanikli. Príkladmi sú výrobca fotoaparátov Leica, či dokonca Mototechna, ktorá predáva luxusné jazdené a predvádzacie vozidlá.