Ak ste si doteraz mysleli, že Hugh Hefner si vybral zajačika za symbol značky Playboy kvôli neutíchajúcemu rozmnožovaciemu pudu tohto zvieraťa, ste na omyle. Ukázalo sa, že ozajstný dôvod je ešte úchylnejší, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať, a za všetkým bol jeho názor na ženy!



Hefner už v roku 1963 opísal, že dievčatá mu pripomínajú zajačikov: “Králik, zajačik, má v Amerike ako symbol se*uálny význam a ja som si ho vybral, pretože je to svieže zviera, plaché, no živé zároveň, skáče a je jednoducho se*y. Najprv vám vonia, potom unikne, potom sa vráti, chcete ho hladiť a hrať sa s ním. Dievča je ako zajačik. Radostné, šantivé.” Množstvo žien by asi nepotešilo, že tvorca Playboy impéria ich považoval len za “šantivé králiky”.

hefner

O Hefnerovi bolo taktiež známe, že preferoval len určitý typ nežného pohlavia. Mal rád naivné dievčatá, ktoré toho veľa v hlave nemali, naopak emancipované feministky ho vôbec nezaujímali ani nepriťahovali: “Pozrite sa na dievča, ktoré sme si všetci obľúbili: Playmate mesiaca. Nie je to sofistikovaná žena, ktorú by ste nemohli mať, práve naopak. Je to mladá, zdravá a jednoduchá dievčina, také dievča od susedov. Nemáme záujem o tajomnú femme fatale, ktorá nosí elegantné čierne spodné prádlo s čipkou a je smutná alebo nejako mentálne nevyrovnaná.”

hefner zajaciky

“Dievča z Playboya nenosí čipku, nenosí žiadne spodné prádlo, je nahá, dobre vyumývaná mydlom a vodou a je šťastná,” takto si predstavoval Hefner svoje dokonalé zajačice, ktoré ho napokon preslávili po celom svete.

hefner zajaciky

Zdroj: unilad.co.uk | Foto: Instagram, Twitter

Hľadáte (novú) PRÁCU?
Kliknite na pracovný portál NovýJOB.sk

Každý deň množstvo nových a skvelých pracovných ponúk.