Hokejový Slovan sa môže tešiť z úspechu vo forme postupu do play-off nadnárodnej súťaže KHL. Belasí sa do vyraďovacích bojov dostali len po druhýkrát počas svojho účinkovania v KHL, ktoré započali sezónou 2012/2013. Vzhľadom k tomuto faktu by sme sa diváckemu ošiaľu čudovať nemohli. Zdá sa ale, že všetko bude inak. Priaznivci svojho klubu totiž hrozia bojkotom.
Dôvodom sú pritom extrémne drahé vstupenky. Zatiaľ čo v základnej časti ste mohli lístok získať za 8 – 22 eur, v závislosti od sektora, tentokrát to také jednoduché nebude. Základné ceny sa totiž pohybujú v rozpätí od 36 do 49 eur. Opäť pritom môžeme vravieť o rôznych cenách pri viacerých sektoroch. Každý zo záujemcov o vstupenky si môže zakúpiť celkovo 4 lístky.
Tento počin Slovana nenechal chladnými ani tých najvernejších fanúšikov, ktorí hrozia bojkotom domácich zápasov play-off. „Možno by bolo dobré, keby vedenie vysvetlilo politiku tvorby cien lístkov. Toto mi totiž pripadá, ako keby sa pán nemenovaný eštébacky majiteľ tohto klubu priživoval na úspechoch hráčov. Vypýtať si od tých najvernejších-permanentkárov 40 € za zápas je bohapusté výpalníctvo a nič iné,“ neskrýval svoje rozhorčenie na sociálnej sieti fanúšik Jakub.
Len pre porovnanie, najdrahšie lístky v Moskve na stratnutia CSKA so Slovanom Bratislava stoja v prepočte necelých 30 eur. Ani Marekovi sa takéto cenové ohodnotenie nepozdáva. „Sa môžete hanbiť… Po 3 rokoch play-off a toto je odplata za podporu fanúšikom, ktorí fandili, aj keď Slovan nič nehral. Bravo!!!“
Na internete sa okamžite objavili rozsiahle diskusie, kde si priaznivci Bratislavy zaspomínali aj na prvé účinkovanie svojich miláčikov v play-off. Na štadióne vtedy bolo množstvo voľných sedačiek vyhradených pre sponzorov, a to aj z dôvodu, že aréne bola označená ako vypredaná. „Tak až teraz som úplne pochopil slová Slava Jurka včera, keď pri odovzdávaní šeku na 10 tisíc eur povedal, že každý z fanúšikov (lístkarov či permanentkárov) sa na danej sume podieľa…“ vtipne poznamenal jeden z fanúšikov.
Zdroj: Hcslovan.sk | Foto: Hcslovan.sk, Youtube.com