Spoločnosť LIDL pri príležitosti premiéry slovenského týždňa, kedy sa venuje najmä propagácii tovaru vyrobeného na Slovensku, svojim zákazníkom za nákup nad 20 € rozdáva kontroverzný darček. Zatiaľ čo niektorých príjemne pobavil, ďalší na oficiálnej Facebook stránke reťazca hromžia a odvolávajú sa na ekológiu.



Prevádzkovateľ siete maloobchodných predajní obdarováva tento týždeň návštevníkov svojich obchodov bizarnou plechovkou s nápisom Tatranský vzduch. Tú propaguje aj na sociálnej sieti, kde sa však kopí množstvo nespokojných komentárov. V nich ľudia obviňujú reťazec zo zámerného znečisťovania životného prostredia a poukazujú na fakt, že peniaze vynaložené na prázdne plechovky mohli byť radšej využité inak. Cena ,,vtipnej” plechovnice sa na internete pohybuje na úrovni 1,50€.

Zdroj: Facebook | Foto: wikimedia.org

AK SA VÁM ČLÁNOK PÁČIL, PODPORTE HO:
Lukáš K
Mladý chalan zaoberajúci sa novinkami blúdiacimi nekonečnými vodami internetu. A ženami, rozhodne ženami.