Americká spoločnosť Netflix vypúšťa do sveta jeden skvelý seriál za druhým. Výnimkou nie je ani “Narcos”, ktorý je vďaka kvalite spracovania považovaný za jeden z najlepších seriálov vôbec, a tak sa pochopiteľne teší celosvetovej obľube. Najnovšia reklamná kampaň ohlasujúca príchod 3. série príbehu o Pablovi Escobarovi a jeho kumpánoch je však poriadne “cez čiaru”!



Seriál založený na skutočných udalostiach, pádoch a vzostupoch kokainových kráľov z “Cali Cartelu” sa dočkal svojej 3. série, no jej propagáciu tvorcovia rozhodne nenechali na náhodu. Reklamná agentúra Doner L.A. sa totiž rozhodla pritiahnuť pozornosť ľudí práve na miestach, kde si zvyčajne “vychutnávajú” ilegálny biely prášok – na toaletách.

Vytvorili teda nálepky, pripomínajúce zrolované bankovky zaprášené od kokaínu. Tie takticky rozmiestnili na miesta, kde si zákazníci neslávne známeho kolumbíjskeho kartelu mohli “smrknúť” v 90. rokoch – toalety klubov a barov v Los Angeles, Chicagu, New Yorku či Miami. Ďalšie kontroverzné kampane sú taktiež založené na faktoch a používajú štatistiky, aby ľuďom priblížili obrovský rozsah operácií, moc a bohatstvo najslávnejšieho drogového kartelu v hlavnej úlohe s Pablom Escobarom. Tento kontroverzný, no zato mimoriadne originálny spôsob, ako zaujať divákov, niektorých dokonca uchvátil natoľko, že stihli jednotlivé reklamné prvky ukradnúť.

Zdroj/Foto: creativity-online.com, Netflix, Jeremy Bouchet, YouTube/Instagram

Hľadáte (novú) PRÁCU?
Kliknite na pracovný portál NovýJOB.sk

Každý deň množstvo nových a skvelých pracovných ponúk.