Na nedávnom autosalóne v americkom New Yorku zviedli tradičný súboj značiek nemecké automobilky Audi a BMW. Neuveríte, akým reklamným ťahom Audi lákala fanúšikov na svoju stranu na úkor BMW.

Obe automobilky sú priamou konkurenciou (nielen) v osobných vozidlách vyššej strednej triedy. Na autosalóne v New Yorku 2016 proti sebe stáli Audi A4 generácie B9 a BMW 328i generácie F30. Automobilka z Ingolstadtu vytiahla na “Bavorák” nečakaný reklamný ťah v podobe tzv. Wi-Fi trollingu. Troll je v internetovom slangu človek, ktorý online zámerne diskredituje alebo uráža svoje okolie. No a presne to urobila Audi…

Audi na autosalóne pomenovala svoju verejnú Wi-Fi názvami, ktoré mali za účel ponížiť konkurenciu Audi A4, najmä BMW 328i. A aby toho nebolo málo, Audi si dokonca rýpla aj do Mercedesu C300.

Niektoré (preložené) názvy spomínanej Wi-Fi od Audi

“328 dôvodov pre A4”

“A4 12,3 display.328 0”

“A4 3D zvuk.328 2D”

“A4 Wi-Fi. 328 No-Fi”

“A4 koža.328 látka”

“A4 viac koní ako 328”

Audi ponížila BMW, autosalón New York 2016

Audi A4 fotogaléria

Audi A4 2016 Audi A4 2016 Audi A4 2016 Audi A4 2016

Audi A4 2016

BMW F30 fotogaléria

BMW F30 328i BMW F30 328i BMW F30 328i

BMW F30 328i

BMW F30 328i

Foto: Audi-mediacenter.com, Press.bmwgroup.com, Facebook.com, Tumblr.com