Na nedávnom autosalóne v americkom New Yorku zviedli tradičný súboj značiek nemecké automobilky Audi a BMW. Neuveríte, akým reklamným ťahom Audi lákala fanúšikov na svoju stranu na úkor BMW.
Obe automobilky sú priamou konkurenciou (nielen) v osobných vozidlách vyššej strednej triedy. Na autosalóne v New Yorku 2016 proti sebe stáli Audi A4 generácie B9 a BMW 328i generácie F30. Automobilka z Ingolstadtu vytiahla na „Bavorák“ nečakaný reklamný ťah v podobe tzv. Wi-Fi trollingu. Troll je v internetovom slangu človek, ktorý online zámerne diskredituje alebo uráža svoje okolie. No a presne to urobila Audi…
Audi na autosalóne pomenovala svoju verejnú Wi-Fi názvami, ktoré mali za účel ponížiť konkurenciu Audi A4, najmä BMW 328i. A aby toho nebolo málo, Audi si dokonca rýpla aj do Mercedesu C300.
Niektoré (preložené) názvy spomínanej Wi-Fi od Audi
„328 dôvodov pre A4“
„A4 12,3 display.328 0“
„A4 3D zvuk.328 2D“
„A4 Wi-Fi. 328 No-Fi“
„A4 koža.328 látka“
„A4 viac koní ako 328“
Audi A4 fotogaléria
BMW F30 fotogaléria
Foto: Audi-mediacenter.com, Press.bmwgroup.com, Facebook.com, Tumblr.com