Nefunguje vám to tam dole, tak ako by ste chceli? Problém môže byť vo vašom stravovaní a zlej životospráve, ktoré majú veľmi negatívny vplyv aj na se*uálny výkon každého muža. Skúste to teda vylepšiť za pomoci týchto 15 potravín.



Ranná káva

Kofeín v mužskom tele spúšťa sériu procesov, ktoré pomáhajú cievam v pe*ise uvoľniť sa a zvyšujú prietok krvi. Efekt je podobný efektu modrej tabletky a ostatným podporným liekom. Muži, ktorí vynechávajú rannú kávu, hlásili problémy s erekciou častejšie.

Losos, vaječný žĺtok a obohatené mlieko

Vitamín D a testosterón sú nerozlučná dvojka. Chcete mať optimálnu hladinu testosterónu? Potrebujete vitamín D. Chcete spokojný se*uálny život? Potrebujete testosterón. Nedostatok vitamínu D môže prispieť k erektilnej dysfunkcii. Jednoducho povedané, ak chcete, aby vám poriadne stál, bez vitamínu D to nepôjde.

Pistácie, mandle a vlašské orechy

Tureckí vedci vykonali experiment, počas ktorého 17 dobrovoľníkov zjedlo denne 100 g pistácií. Pokus trval 3 týždne. Po skončení pozorovania všetci hlásili výrazný nárast a zlepšenie svojej erekcie, skvalitnil sa im orgazmus, libido, se*uálne uspokojenie a celkový pocit šťastia. Ako bonus sa im zvýšila hladina dobrého cholesterolu a znížila hladina toho zlého. Zdravé tuky obsiahnuté v rôznych druhov orechov majú mimoriadne priaznivý vplyv na fungovanie našich tiel.

Čučoriedky a pomaranče

U mužov, ktorí počas týždňa pravidelne jedia ovocie, ako sú práve čučoriedky, pomaranče alebo ostatné citrusové plody, je zaznamenané nižšie riziko erektilnej dysfunkcie. Vedci sa domnievajú, že ovocie obsahuje látky zlepšujúce zdravie ciev. Zdravé cievy znamenajú kvalitný prietok krvi, a teda plne funkčnú erekciu. Okrem toho kombinácia pravidelného príjmu ovocia a fyzickej aktivity, napríklad 2 až 5 hodín rýchlejšej chôdze týždenne, znižuje riziko erektilnej dysfunkcie o 21 %.

Strukoviny, celé zrná a olivový olej

Stredomorská strava je zdravá pre srdce, preto nie je veľmi prekvapujúce, že má pozitívny vplyv aj na náš najdôležitejší orgán. Neuspokojivý se*uálny život zvykne byť spojený so srdcovo-cievnymi ochoreniami. Chcete podať konský výkon? Starajte sa o svoje srdce! Vláknina, antioxidanty a vitamíny, ktoré sa nachádzajú v typickej stredomorskej strave, pomáhajú vylepšovať krvný prietok.

Papriky, broskyne a špenát

Vitamín C sa zvykne tradične spájať s nádchou, chrípkou a nachladnutím. Vedeli ste však, že je kľúčovým pre zdravie vašich spermií? Americkí vedci spravili experiment so 75 mužmi. Všetci boli tuhí fajčiari so žalostne nízkou kvalitou spermií. Rozdelili ich do 3 skupín. Prvá skupina prijímala placebo, teda žiadny vitamín C, druhá 200 mg denne a tretia skupina prijímala až 1000 mg vitamínu C denne. Experiment trval 4 týždne. Výsledok bol, že druhej skupine sa zvýšila kvalita spermií o 15 % a tretej skupine až o 40 %. Vitamín C, miniatúrna molekula chránica DNA vašich spermií, je preto veľmi dôležitý pre počet a zdravie vašich plavcov.

Zdroj: menshealth.com | Foto: pixabay.com

AK SA VÁM ČLÁNOK PÁČIL, PODPORTE HO:
Jere
Zaujímam sa o dianie doma i v zahraničí, o všetko moderné a nové. Moje články nielen záujmu a pobavia, ale aj všeličo naučia.