V Čechách tento rok ocenili poslednýkrát najperverznejšie reklamy v anticene „Se*istické prasátečko“. Keď uvidíte víťazné fotky, nebudete chápať. Toto myslia naozaj vážne?



Hnutie Nesehnutí desať rokov pátralo po najzvrhlejších reklamách. Tento rok sa rozhodli urobiť posledné kolo anticeny. Chcú totiž prenechať žezlo verejnosti, keďže diskusiu o nevhodnej reklame už rozprúdili. O prvú cenu bojovalo tento rok 50 reklám. Okrem odborníkov však hlasovala aj verejnosť. Ako to celé dopadlo?

1. miesto podľa verejnosti

Za túto reklamu hlasovalo 615 ľudí z celkového počtu 782 hlasujúcich. Ide o Moravskú vinotéku, ktorej bilbord znázorňoval prsník ženy so stekajúcim vínom. Keby takto naozaj servírovali víno, možno by boli oveľa populárnejší.

Fotku si môžete pozrieť –TU–

vino

1. miesto podľa poroty

Porota mala na vec trochu iný názor. Odborníci vybrali ako výhercu Mestskú políciu v Prahe. Policajti zverejnili na svojej stránke šteklivú fotku a odborníkom sa nepáčilo, že sa takýmto spôsobom reprezentuje štátna inštitúcia.

Fotku si môžete pozrieť –TU–

Zdroj: Nesehnutí, Prasatecko.cz | Foto: Nesehnutí, Prasatecko.cz, Pixabay.com

Hľadáte (novú) PRÁCU?
Kliknite na pracovný portál NovýJOB.sk

Každý deň množstvo nových a skvelých pracovných ponúk.