Ťažko povedať, či aj v minulosti bolo toľko fitness trénerov a tréneriek, ako dnes, len sme o nich nevedeli. Každopádne, v dnešnej dobe sa nám zdá, že radiť ohľadom cvičenia a zdravej stravy nám chce naozaj každý, kto bol párkrát v posilňovni. No od tejto baby by sme si poradiť dali, aj keď je možné, že by sme ju vôbec nepočúvali. 



Jej meno je Sofia a pôsobí pod vlastnou značkou s názvom “Gains by brains”. Tá zahŕňa okrem pravidelných videí a fotiek z cvičenia na sociálnych sieťach aj vlastnú stránku, kde Sofia ponúka osobné tréningy. Údajne sa jej len stačí ozvať e-mailom a všetko potrebné už spolu dohodnete. Samozrejme, “malou” prekážkou je to, že táto dáma so skvelým zadkom pôsobí v Holandsku a takisto aj to, že nám sa veľmi cvičiť nechce. Preto vám aspoň ponúkneme zábery na Sofiinu vypracovanú postavu a možno to predsa len niekoho inšpiruje.

Sophie Gains by brains

View this post on Instagram

today’s upper body workout!! Absolutely love these exercises, they always make me feel strong💯 – 1️⃣ military press | 4 x 6 – 8 2️⃣ pull-ups | 3 x 8 – 10 3️⃣ barbell row | 3 x 12 4️⃣ straight arm pulldown | 3 x 12 5️⃣ incline db press | 4 x 12 6️⃣ bicep curl | 3 x 12 – 15 7️⃣ triceps dips | 4 x 10 – double tap ❤️ if you like the workout vids and SAVE to try it later and chase those gains! – song: julius dreisig – invisible 💪 my training + nutrition program: @gainsbybrainsguide 💕 New Year’s sale by @womensbest is still live! With up to 30% off + free shipping* (conditions vary per country) – see my story!🤗 #womensbest

A post shared by Workout Vids & Life Bits (@gainsbybrains) on

View this post on Instagram

legs legs legss! Putting those extra bulking calories to good use🔥 – don’t forget to SAVE and double tap ❤️ if you like the workout videos! Let’s get itt – 1️⃣ sumo deadlift | 3 x 10 – 12 2️⃣ leg press | 3 x 12 3️⃣ single leg db hip thrust | 3 x 15 per side 4️⃣ heels elevated goblet squat | 4 x 12 – 15 5️⃣ stability ball leg curl | 3 x 10 – 12🔥 – The elevation of your heels during the goblet squat increases the involvement of your quads! The single leg hip thrust helps with preventing or minimizing muscular imbalances, if you struggle with balance – you can do the b-stance hip thrust instead🔥 – 💪 for a structured training + nutrition program: @gainsbybrainsguide 🎶 song is my addiction – oomiee

A post shared by Workout Vids & Life Bits (@gainsbybrains) on

Foto: Instagram/GainsByBrains

Hľadáte (novú) PRÁCU?
Kliknite na pracovný portál NovýJOB.sk

Každý deň množstvo nových a skvelých pracovných ponúk.