Populárna fotografická sociálna sieť Instagram prešla viacerými zásadnými zmenami. Tvorcovia tvrdia, že chceli zdôrazniť obsah tak, aby sa stal jedinou prioritou pri pohľade na displej. Podarilo sa im to? Pridali aj ďalšie zmeny, napríklad zbrusu nové logo.

Logo

Instagram logo

Logo aplikácie a zároveň aj sociálnej siete je úplne nové. Minimalistické, farebné, podľa viacerých užívateľov až príliš farebné. Dizajnér pôvodného loga sa však o novom vyjadril veľmi pozitívne. Tvrdí, že je krásne a bude dlho aktuálne.

Čierno-biely dizajn

Instagram vzhlad

Prioritou Instagramu majú byť a sú fotografie užívateľov. Trvalo to, ale tvorcovia konečne pochopili. Samotný vzhľad aplikácie sa postavil do úplného úzadia použitím iba bielej a čiernej farby. My v redakcií hodnotíme túto zmenu maximálne pozitívne!

Viac možností pre počítač

Instagram je primárne vyvinutý pre mobilné telefóny. Je to logické. Cvaknete fotku, švihnete ju do instáču, prihodíte nejaký ten filtrík, hešteg, cukrový popis a rýchlo zbierate páčiky. Počítač v podstate ani nepotrebujete. Práve preto boli doteraz možnosti použitia cez klasický prehliadač značne obmedzené. Po poslednej aktualizácii však máte možnosti zhruba rovnaké ako pri mobilnej aplikácii.

Foto: adweek.com, marketingland.com