Blíži sa Nový rok a s ním určite aj veľa predsavzatí týkajúcich sa cvičenia a zdravej stravy. Prinášame vám preto rutinu Arnolda Schwarzeneggra, vďaka ktorej vyhral titul Mr. Olympia. Dali by ste sa na to?

Poznáte to. Tri týždne po Novom roku chodíte pravidelne do posilňovne, a potom sa na to vykašlete. Čipsy, pizza a nejaké to pivo nesmú pri večernom pozeraní futbalu chýbať. No, takto asi funguje väčšina chlapov. K nim sa však neradí Arnold. Jeho cvičiaca rutina v rokoch, keď vyhral titul Mr Olympia, bola poriadnym masakrom. Ako to vyzeralo?

Prvý a štvrtý deň: hrudník a chrbát

Hrudník: 3-4 sety a 10 opakovaní z každého: výtlak na prsia, výtlak na prsia s činkami na lavičke, pullover s činkou v ľahu

Chrbát: 3-4 sety a 10 opakovaní z každého: mŕtvy ťah, dvíhanie na hrazde, zdvih činky v predklone

Brucho: 25 opakovaní, 5 setov: brušáky

Druhý a piaty deň: ramená a ruky

Ramená: 3-4 sety, 10 opakovaní: vzpieranie na dva takty, upažovanie s činkami, tlak na ramená pred hlavou v stoji, vzpriamené príťahy

Ruky: 3-4 sety, 10 opakovaní: bicepsový zdvih s úzkym úchopom po sediačky, bicepsový zdvih s úzkych úchopom po stojačky, výtlak na prsia s tesným uchopením, zdvihy na triceps

Predlaktie: 10 opakovaní, 3-4 sety: klopenie zápästia a obrátené klopenie zápästia

Brucho: 5 setov, 25 opakovaní: sklapačky

Tretí a šiesty deň: nohy, spodný chrbát, lýtka

Nohy: 10 opakovaní, 3-4 sety: drepy, predkopávanie

Spodný chrbát: 10 opakovaní, 3-4 sety: mŕtvy ťah

Lýtka: 10 opakovaní, 3-4 sety: výpony na lýtka v stoji

Brucho: 5 setov, 25 opakovaní: brušáky

Arnold Schwarzenegger vtedy

Arnold Schwarzenegger Arnold Schwarzenegger Arnold Schwarzenegger

Arnold Schwarzenegger dnes

Arnold Schwarzenegger Arnold Schwarzenegger Arnold Schwarzenegger Arnold Schwarzenegger Arnold Schwarzenegger

Zdroj: Ladbible.com | Foto: YouTube, Facebook