Zamysleli ste sa niekedy nad tým, aké by to asi bolo, keby ste si začali s dievčaťom, ktorá na vás vidí viac peniaze ako vašu krásu? Poniektorým z nás sa to nemôže stať, pretože sme chudobní ako kostolné myši ;-), preto vás možno bude zaujímať ako také niečo prebieha. Nuž, takýto je teda štandardný postup :).

 

Zoznámenie

Verte, alebo nie, tieto dievčatá majú v sebe zariadenie 100x efektívnejšie ako najvyspelejší vojenský sonar, ktorý vás preskenuje zhora zdola, sprava zľava a s pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou vyhodnotí váš „potenciál“. Nedávajú však na úplne prvý dojem, pretože dobre vedia, že nagelovaní fešáčikovia sú väčšinou iba pozlátka a v peňaženke majú presne na tri pivá. Namakaní týpkovia z posilky väčšinou tiež nie sú zlatokopkine typy, pretože keby mali prácu, ktorá spadá do jej cieľovej kategórie, nemajú čas každý deň na fitko.

dobre-obleceny-muz

Drahé oblečenie

Jej sonar je obzvlášť citlivý na visačky na vašom oblečení. Značky ako Armani, Versace, či Gucci na ňu pôsobia ako to najefektívnejšie afriodiziakum. Z pomyslenia, že vaše sako stálo viac ako ona zarobila za posledné tri mesiace jej práve steká po stehne kvapôčka, taká je vlhká. Ale pozor, sama dobre vie, že naozaj „zalovený“ čávo sa neukazuje. Nepotrebuje to, je skôr stiahnutý a aj oblečenie volí, aj keď drahé a značkové, ale menej nápadné.

euro-money

Musíte mať „charizmu“

Paradoxne, aj keď to väčšina z nich neprizná, pretože túto frázičku už považujú za klišé, ideálne je, ak s ňou niekto začne v bare debatu typu „ahoj, čo si dáš?“. Je to akýsi symbol, ktorým jej chlap hovorí „čau, mám dosť peňazí, chceš nejaké utratiť so mnou“ a na to podvedome zareaguje. Ak ste predtým prešli aspoň na 51% pravdepodobnosť jej sonarom, že máte „potenciál“, teda vlastne, ehm, „charizmu“.

„Z toho muža jednoducho vyžaruje charizma“

Povedala mi raz jedna golddiggerka. Ale že charizma je vlastne plná guča peňazí vo vrecku, si občas ani sama sebe neprizná.

merdeces-pred-domom

Auto a byt

Už pri prvej konverzácii sa snaží zistiť, „akým ste vozom“ a či náhodou ešte nebývate s rodičmi. Priechodné značky sú najmä BMW, Mercedes a Audi, iné nepozná a ak nepoviete niečo exotické typu Porsche či Ferrari, máte o bod menej. Byt v dobrej štvrti znamená ďalšie body plus. Ak ju navyše zoberiete do dobre zariadeného, luxusného bytu, začínate sa jej páčiť :-).

man-with-family

Obrúčka jej nevadí

Skôr naopak. Ideálny stav je pre ňu ženatý mužíček, majiteľ úspešnej právnickej agentúry s manželkou a dvoma deťmi na rodinnej fotografii na pracovnom stole. Má to pre ňu hneď niekoľko výhod: nebudete ju môcť tak často kontrolovať a do zálohy si môže hľadať či rovno naraziť čáva číslo dva. Tiež bude mať dostatok času pre seba, čo sa dá v podstate skrátiť na shoppingovanie a kávičkovanie s jej podobnými, príbuznými – „kolegyňami“. No a v druhom rade, ak by ste ju náhodou chceli poslať k vode, môže sa vám, a toto je postrach všetkých ženatých kurevníčkov, vyhrážať, že sa o vašich románikoch pekne kvetnato dozvie vaša manželka. No a ak máte zopár mega na účte, autá, jachty a zopár nehnuteľností, viete veľmi dobre, že rozvod = prídete o väčšinu z nich. A tak je lepšie pipekne posielať po litríku, nech drží jazyk za zubami.

zlatokopka-pri-bare

Bohyňa v posteli

A toto je bod, ktorý závidíme všetkým tým zaloveným chlpatým sráčom. Tieto dievčatá sú v posteli presne to, čo chcete. Ak chcete totálnu štetku, hrá to na najtvrdší po*nofilm, aký ste kedy videli a ešte dostanete aj bonus grátis z toho filmu, čo ste ešte nevideli. Z domu „zakázané“ veci typu anál či výstrek do tváre ona naopak zbožňuje a priam vyžaduje. Akékoľvek doposiaľ nevyslovené túžby sú pre ňu dobrodružstvo, ktoré chce s vami prežiť. Jednoducho, urobí vám všetko, čo vám na očiach vidí, pretože…

zlatokopka-chce-vasu-kreditku

Chce vašu kreditku

Urobí čokoľvek, aby dosiahla stavu, že jej dáte k špeciálne oddelenému, tajnému účtu kreditku s dostatočným limitom na to, aby si mohla užívať to, čo ju naozaj najviac baví – nakupovanie a kávičkovanie. S týmto úmyslom predsa išla do toho baru, kde na vás natrafila. Dlho čakala a veľakrát sa spálila, kým vás našla. Tieto dievčatá veľmi dobre vedia, čo chcú a na šťastie pre nich existuje dostatočné množstvo „zalovených“ nadržaných chlapov, ktorí si ich budú vydržiavať.